неделя, 27 юни 2010 г.

Какво е нужно на един маркетер за да бъде успешен онлайн? Част Първа




Главното е да се включите в една стъбилна и добра онлайн програма която си струва трудът като начало. Разбира ако нямате собствен продукт или програма с която участвате в онлайн бизнеса. Но най важното е както бях писала в предишен мой пост е да имате ваша собственна уеб страница, която да ви откроява в тълпата. А тълпата е огромна в интернет пространството!!
Сайтът ви е нужен за да можете да представите вашият бизнес онлайн по ваш собствен уникален начин. Той е адресът ви онлайн, където хората могат да ви намерят когато ви търсят или търсят информация която вие бихте могли да им я предоставите. Поради тази причина наблягам върху важността от собственна уеб страниц. Някои известни онлайн маркетери използват дори повече от една, в зависимост от техните нужди.
Вторият важен фактор, който влияе много върху успеха на вашият бизнес е да имате (Auto-responder), или както би могло да се преведе на български, автоматична майлинг система, чрез която вие можете да изпращате бюлетини, рекламни материали, информация, даже можете да направите онлайн курс чрез нея за вашите абонати. Но тук трябва да се внимава!!!
НИКОГА НЕ ТРЯБВА ДА ИЗПРАЩАТЕ НА ВАШИТЕ АБОНАТИ ЧАСТНИ ИМЕЙЛИ ОТ ВАШ СОБСТВЕН ИМЕЙЛ ИЛИ ДА ИМ ИЗПРАЩАТЕ МАТЕРИАЛИ ЗА КОИТО ТЕ ПЪРВОНАЧАЛНО НЕ СА СЕ АБОНИРАЛИ!!!
В противен случай вие можете да се окажете в позицията на СПАМ майлинг, което е във ваша вреда (Ще имате лоша слава) а дори може и да ви бъде забранено (BANNED) да практикувате онлайн вашият бизнес!
Онлайн маркетерите вярват че парите са в вашата листа от хора които са се абонирали във вашата майлинг система. Което прави този продукт доста силно оръдие в ръцете на добрите онлайн маркетери.
Третото важно нещо което спомага значително за вашият успех е да знаете как да рекламирате вашият бизнес. Има много средства за реклама онлайн и някои от най разпространените са Safelists (имейл реклама), Exchange surf Sites (Сърфиране на сайтове), Video Marketing (Видео реклама), Banners (Банери), Splash Pages (Рекламни странички на сайта ви), Link Exchanges (Размяна на линкове между собственици на сайтове), Google Adwords (Програма на гугъл за рекламни текстове и тяхното включване в търсачката им), Articles (Статии), и много други които се научават постепенно от всеки постоянен и сериозен онлайн маркетер който иска да постигне успех в това което прави. Но разбира се не всеки може да успее с всички споменати по горе начини за промотиране. А и не всички биха работили за вас. Всичко зависи от продукта който предлагате и най важното къде го предлагате.
Въпроса къде да се промотира даден продукт след като всички други фактури за успех са на лице е може би най важният елемент. Защото, за какво ви е страхотен уебсайт и продукт след като никой не го вижда, или го предлагате там където нямат нужда от него?! За да проучите най добрите ниши за вашият продукт, какво е ниша и т.н. ще говоря по нататък в следващ мой пост.
Но, рисковничето на успеха е в самият вас. Един онлайн маркетер става успешен и започва да печели своите доходи онлайн, и дори може да стане богат, Само ако е сериозен, целенасочен, отворен е за всичко ново и е готов да се учи, дори и от грешките и провалите си!
Наскоро прочетох в чата на групата ми профила на онлайн маркетера който ме накара да се смея, което важи 100% за доста от нас!!!

Ляга късно Става рано

живее на мотивационен адреналин и кафe!:-)







1 коментар:

  1. Личи си че статията е писана по нощите ... попрегледай я иначе е съдържателна, аз също се занимавам с мейлинг http://webhousestudio.com

    ОтговорИзтриване